Оператори вантажних перевезень Аурум Груп, зокрема «Транс Енерджи», «Аурум Транс» і «Аурум Рейл», протягом останніх трьох років інвестували близько 250 млн грн у будівництво  нових піввагонів і хоперів-зерновозів, поповнивши таким чином власний парк вантажних вагонів на 39%.  Загалом внутрішнє споживання новозбудованих українськими вагонобудівниками вантажних вагонів у 2019 році склало майже 80%.

«Ми щорічно оновлюємо власний парк вантажних вагонів за рахунок найбільш затребуваних на ринку піввагонів і хоперів-зерновозів. Ми вважаємо, що – це одна із ефективних для економіки України інвестицій, адже при виробництві вантажного вагону – 97% його вартості складають вітчизняні комплектуючі, що виготовляються близько 100 національними підприємствами. Отже, якщо врахувати ефект мультиплікатора, в економіці країни був створений загальний продукт на суму близько 750 млн грн», – підкреслила Альона Лебедєва, засновниця Аурум Груп.

Втім, на жаль, за останні 5 років майже половину приросту загального парку вантажних вагонів України склали вживані вантажні вагони, що були списані і імпортовані з РФ.

Втричі за 5 років зросла кількість вагонів з продовженим терміном експлуатації у приватному парку. Саме за рахунок цих списаних в РФ вагонів наразі в Україні сформовано профіцит рухомого складу, що робить придбання вітчизняних вантажних вагонів недоцільним.

«Досягти поставленого урядом 40% зростання ВВП можливо лише за рахунок цілеспрямованої підтримки вітчизняного виробника, захисту саме національного продукту і його підтримки у просуванні на зовнішніх ринках. Це практика більшості розвинутих країн, а також одна з головних причин їх успішності на сьогодні», –  акцентувала увагу засновниця Аурум Груп.